Ús de la Casa de Colònies des Pinaret

Tramitar

Objecte del tràmit: La utilització de les instal·lacions des Pinaret per tal de servir de marc a algunes de les activitats programades per l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, facilitar a les entitats espais adequats per a les seves activitats: colònies, trobades, reunions, cursos, tallers, etc. sempre i quan siguin activitats sense afany de lucre. Proporcionar a altres entitats, associacions, fundacions, institucions, grups, famílies etc. llocs de convivència i de realització d'activitats diverses, tenint present el que s'estipula en l'apartat 1.3 del reglament d'ús de la casa de colònies des Pinaret.
Àmbit de responsabilitat: Joventut
Qui ho pot demanar: Poden sol·licitar l'ús de les instal·lacions tant les persones físiques com les entitats i/o associacions legalment constituïdes.
Requisits a complir: De manera prèvia a la sol·licitud es podrà consultar la disponibilitat de les instal·lacions a la pàgina web de l’Ajuntament, en el següent enllaç www.ajciutadella.org.

Les sol·licituds s'hauran de presentar en un termini màxim de dos mesos d'antelació a la data d'ús sol·licitada, en el cas de les persones físiques o jurídiques. En el cas de les entitats o associacions, aquestes prodran fer la sol·licitud amb més de dos mesos d'antelació, fins a un màxim de 4 mesos naturals.

Documentació a presentar: En cas d’actuar per representació: Documentació d’autorització de la representació.
On es pot realitzar el tràmit: Presencial: Ajuntament de Ciutadella. Plaça des Born, s/n
Per telèfon (només informació):
Per correu:
Per FAX (només informació):
Correu electrònic:
Altres:
Plana web: www.ajciutadella.org

Què ha de demanar el ciutadà:
Terminis de ciutadà: Els terminis són els establerts en la Llei de Procediment Administratiu Comú de les Administracions públiques
Terminis de l'administració:
Tarifes aplicables: La tarifa aplicable és de 75 € per dia.
Resposta al ciutadà:
Marc legal: - Reglament d'ús de la casa de colònies des Pinaret
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Sentit del silenci administratiu:
Observacions: Actualment tan sols es permet l’ús durant el dia en horari de 10h a 23h, els dissabtes, diumenges i festius.

Serà necessari abonar una fiança de 60,10 €.


Documents relacionats:
Sol·licitud us des Pinaret

 
© Consell Insular de Menorca - Pl. Biosfera, 5 - 07703 MAÓ